Granty PPGR
Informacje dotyczące programu „Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR”
Granty PPGR - komunikat o terminie zakończenia projektu
Przypominamy, że komputery przekazane dla beneficjentów zakwalifikowanych do projektu „Granty PPGR” otrzymujecie Państwo NA WŁASNOŚĆ. Przez dwa kolejne lata (w terminie do 15 grudnia 2022 r., 15 grudnia 2023 r. i 15 grudnia 2024 r.) będziecie Państwo zobligowani do złożenia oświadczenia, że sprzęt ten jest w Państwa posiadaniu i jest wykorzystywany na potrzeby edukacyjne Obdarowanego (w szczególności do edukacji zdalnej).
Informacja o charakterze technicznym:
Urząd Gminy Stawiguda nie świadczy pomocy technicznej w zakresie uruchomienia czy aktualizacji systemu Windows. Odbierając sprzęt przejmujecie Państwo odpowiedzialność za jego prawidłowe funkcjonowania. Komputery objęte są 36 miesięczną gwarancją. W przypadku stwierdzenia usterki gwarancyjnej prosimy o kontakt z serwisem gwarancyjnym firmy (dane podmiotu znajdują się na umowie). Zgłoszenia dokonujecie Państwo we własnym zakresie (nam przekazując jedynie informację do wiadomości). Każdy komputer posiada numer seryjny (wpisany do umowy i protokołów przekazania). Prosimy o posługiwanie się ww. numerem podczas zgłaszania usterki.
Komputery przenośne marki ACER:
Zgłoszenia awarii sprzętu lub akcesoriów proszę przesyłać elektronicznie na adres:
Komputery stacjonarne typu all-in-one marki NTT:
Zgłoszenia awarii sprzętu lub akcesoriów proszę przesyłać elektronicznie na adres: