Granty PPGR

Informacje dotyczące programu „Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR”

 


Granty PPGR - komunikat o terminie zakończenia projektu

Załącznik:

 

Przypominamy, że komputery przekazane dla beneficjentów zakwalifikowanych do projektu „Granty PPGR” otrzymujecie Państwo NA WŁASNOŚĆ. Przez dwa kolejne lata (w terminie do 15 grudnia 2022 r., 15 grudnia 2023 r. i 15 grudnia 2024 r.) będziecie Państwo zobligowani do złożenia oświadczenia, że sprzęt ten jest w Państwa posiadaniu i jest wykorzystywany na potrzeby edukacyjne Obdarowanego (w szczególności do edukacji zdalnej).

 

Informacja o charakterze technicznym:

Urząd Gminy Stawiguda nie świadczy pomocy technicznej w zakresie uruchomienia czy aktualizacji systemu Windows. Odbierając sprzęt przejmujecie Państwo odpowiedzialność za jego prawidłowe funkcjonowania. Komputery objęte są 36 miesięczną gwarancją. W przypadku stwierdzenia usterki gwarancyjnej prosimy o kontakt z serwisem gwarancyjnym firmy (dane podmiotu znajdują się na umowie). Zgłoszenia dokonujecie Państwo we własnym zakresie (nam przekazując jedynie informację do wiadomości). Każdy komputer posiada numer seryjny (wpisany do umowy i protokołów przekazania). Prosimy o posługiwanie się ww. numerem podczas zgłaszania usterki.

Komputery przenośne marki ACER:

Zgłoszenia awarii sprzętu lub akcesoriów proszę przesyłać elektronicznie na adres:

 

Komputery stacjonarne typu all-in-one marki NTT:

Zgłoszenia awarii sprzętu lub akcesoriów proszę przesyłać elektronicznie na adres: