Utylizacja azbestu
Wójt Gminy Stawiguda informuje, że można składać wnioski o dofinansowanie na utylizację odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, pochodzących z obiektów budowlanych położonych na terenie gminy Stawiguda w 2014 roku..
Wójt Gminy Stawiguda informuje, że można składać wnioski o dofinansowanie na utylizację odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, pochodzących z obiektów budowlanych położonych na terenie gminy Stawiguda w 2014 roku..
Osoby ubiegające się o dofinansowanie muszą złożyć następujące dokumenty:
1. Wniosek o przyznanie dofinansowania(załącznik)
2. Zgłoszenie/decyzja Wydziału Infrastruktury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Olsztynie w sprawie przystąpienia do prac polegających na likwidacji pokrycia dachowego zawierającego azbest z obiektu,
3. Ksero dowodu osobistego,
4. Dokumenty potwierdzające prawo własności:
- w przypadku obiektów będących wyłączną własnością wnioskodawcy:
- kopia aktualnego odpisu z księgi wieczystej prowadzonej dla nieruchomości lub kopia aktualnego wypisu z rejestru gruntów,
- w przypadku obiektów będących przedmiotem współwłasności:
- zgoda wszystkich współwłaścicieli na wykonanie prac związanych z usuwaniem odpadów niebezpiecznych zawierających azbest,
- kopia aktualnego odpisu z księgi wieczystej lub kopia aktualnego wpisu z rejestru gruntów,
- upoważnienie dla wnioskodawcy do występowania w imieniu współwłaścicieli i do podpisywania umów z Gmina Stawiguda oraz pobierania kwoty należnego dofinansowania.
O przyznaniu dofinansowania decyduje kolejność złożenia wniosków.
Wszelkie informacje w powyższej sprawie można uzyskać w Urzędzie Gminy Stawiguda, pokój 12 lub pod numerem telefonu: (89) 512-69-30.
Załącznik: Wzór wniosku (.doc)